NX200
Lexus NX200 - фото

Lexus NX200

ВРАЖАЄ З ПЕРШОГО ПОГЛЯДУ
Розгін до 100 км/год
12.3
секунд
Макс. швидкість
180
км/год
Макс. потужність до
238
к.с. при об/хв
Ціна від 1 095 042 грн
Особливості Lexus NX200 Дізнайтесь про те, що пропонує цей автомобіль
Ціни і комплектації
Отримайте детальну інформацію та порівняйте характеристики
NX200 Business
від 1 095 042 грн
Параметри автомобіля NX200 Business
Параметри комплектації
Робочий об'єм (см3) 1,998
Тип топлива Бензин з октановим числом 95 або вище
Комплектація Business
ABS - антиблокувальна гальмівна система
BAS - підсилювач екстреного гальмування
TRC - протибуксувальна система
EBD - електронна система розподілу гальмівного зусилля
EPB - електромеханічне паркувальне гальмо
EBS - сигнал екстреного гальмування
ECB - електронне управління гальмівної системи
VSC - система курсової стійкості автомобіля
EPS - електропідсилювач керма
TPWS - система попередження про зниження тиску в шинах
PCS - система передаварійної безпеки
Подушки безпеки: водія двоступенева/двокамерна
Подушки безпеки: переднього пасажира двоступенева/двокамерна
Подушки безпеки: для колін водія
Подушки безпеки: у подушці сидіння переднього пасажира
Подушки безпеки: бокові для водія та переднього пасажира
Подушки безпеки: захисні шторки передні та задні
Вимикач подушки безпеки переднього пасажира
Передні сидіння з активними підголівниками
Ремені безпеки з переднатяжними пристроями та силовими обмежувачами (передні та задні сидіння)
Кріплення дитячого крісла ISOFIX
Сигналізація
Датчик проникнення
Кнопка запуску "Power"
Система подвійного блокування передніх дверей
Автоматичні замки дверей із функцією замикання під час руху
Електронна система безключового доступу "Smart Entry"
Ключ-карта
Круїз-контроль
ACC - адаптивний круїз-контроль
Мультифункціональне кермо: підігрів
Мультифункціональне кермо: механічне регулювання положення по висоті та глибині
Мультифункціональне кермо: електрорегулювання положення по висоті та глибині
Мультифункціональне кермо: управління телефоном
Мультифункціональне кермо: управління аудіосистемою
Мультифункціональне кермо: активація функції голосового управління
Мультифункціональне кермо: важелі перемикання передач на кермі
Датчики паркування передні та задні
Система допомоги при паркуванні з камерою заднього виду
Система панорамного огляду з передньою, задньою та двома боковими камерами
BSM - cистема моніторингу "сліпих" зон
RCTA - cистема сповіщення про наближення автомобілів під час руху заднім ходом
Підготовка під з'єднання Bluetooth
Електропривод дверей багажника
Люк з електроприводом
Передні сидіння: підігрів
Передні сидіння: вентиляція
Передні сидіння: електрорегулювання положення у 8 напрямках
Передні сидіння: ортопедичні вставки сидіння водія з електрорегулюванням положення у 2 напрямках
Задні сидіння: з можливістю складання в пропорції 60:40
Задні сидіння: центральний підлокітник з підстаканниками
Функція пам′яті положень: сидіння водія
Функція пам′яті положень: зовнішніх дзеркал заднього виду
Клімат-контроль
Незалежне регулювання температури зон водій/пасажир
Фільтр з режимом видалення алергенних мікрочастинок з повітря
Панель приладів з освітленням Optitron
Багатофункціональний TFT-дисплей 4.2" на панелі приладів
Кольоровий дисплей 7" LDA із контролером дистанційного управління
Кольоровий дисплей 7" EMV із сенсорною системою дистанційного управління Remote Touch
Навігаційна система Lexus Premium Navi
Пристрій бездротової зарядки смартфона
Радіоприймач
Аудіосистема Lexus з CD-програвачем та 8 динаміками
Аудіосистема Mark Levinson surround 7.1 з DVD-програвачем та 14 динаміками
DAB - цифрове радіо
Роз'єм AUX
Роз'єм USB
Розетка 12 В
Аналоговий годинник
Перемикач режимів їзди: Eco / Normal / Sport
HAC - система допомоги старту на підйомі
Колісні диски з легкого сплаву: 18-дюймові 225/60 R18
Колісні диски з легкого сплаву: 18-дюймові 235/55 R18
Передній бампер F Sport
Решітка радіатора F Sport
Лого F Sport на передніх крилах
Зовнішні дзеркала заднього виду з оздобленням матового чорного кольору
Задній спойлер
Рейлінги на даху
Бризковики
Запасне колесо, тимчасове
Підвіска F Sport
Передній та задній демпфери
Оздоблення керма та селектора АКПП комбінованою шкірою
Оздоблення сидінь комбінованою шкірою
Оздоблення керма та cелектора АКПП комбінованою шкірою F Sport
Оздоблення сидінь комбінованою шкірою F Sport
Спортивний дизайн сидінь
Декоративні вставки салону "Carbon"
Накладки порогів дверей F Sport
Педалі та опора для ноги водія спортивного дизайну
Стеля чорного кольору
Декоративні вставки салону "Silver"
Декоративні вставки з дерева "Shimamoku" або "Bamboo" на вибір
Накладки порогів дверей
Світлодіодні фари ближнього світла та галогенові дального світла
Світлодіодні фари ближнього та дальнього світла
Очисники фар
Світлодіодні ходові вогні денного світла
Світлодіодні протитуманні фари
Світлодіодні лампи освітлення поворотів
Світлодіодні задні габаритні ліхтарі та стоп-сигнали
Освітлення зони порогів
Підігрів лобового скла (зона щіток)
Склоочисники з датчиком дощу
Електропривод передніх та задніх склопідйомників
Скло передніх дверей з водовідштовхувальним покриттям
Скло із захистом від ультрафіолетового випромінювання
Тоноване заднє скло та скло задніх дверей
Зовнішні дзеркала заднього виду: електрорегулювання та обігрів
Зовнішні дзеркала заднього виду: електропривод складання
Зовнішні дзеркала заднього виду: автоматичне затемнення
Зовнішні дзеркала заднього виду: повторювачі сигналів повороту інтегровані в корпус
Внутрішнє дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням
Особливості NX200
Дізнайтесь про те, що пропонує цей автомобіль
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСОБІВ БЕЗПЕКИ
NX 200 було спроектовано з турботою про водія. Наприклад, положення водія і простір навколо нього організовано таким чином, щоб він зайве не відволікався від дороги та якомога менше стомлювався. Ви почуватиметеся ще спокійніше, знаючи, що у салоні водія та пасажирів захищають цілих вісім подушок безпеки, включаючи бічні щитові подушки безпеки, що розкриваються на всю довжину салону.
ПРОТИБУКСУВАЛЬНА СИСТЕМА / СИСТЕМА КУРСОВОЇ СТІЙКОСТІ
Протибуксувальна система (TRC) поліпшує зчеплення коліс NX 200 з дорогою, особливо під час рушання з місця або розгону на нерівній або слизькій дорозі. Щойно виявлено ризик буксування колеса, система автоматично виконує коригуючі дії, щоб не втратити зчеплення. Система курсової стійкості автомобіля (VSC) допомагає уникнути втрати контролю над автомобілем, зокрема під час вписування в повороти на високих швидкостях або на початку заносу. Шляхом вибіркового гальмування коліс та/або зменшення передачі тяги на колеса вдається поліпшити стійкість автомобіля та зменшити його швидкість.
СИЛОВИЙ КАРКАС / 8 ПОДУШОК БЕЗПЕКИ
На додачу до напрочуд міцного силового каркасу пасажирської кабіни безпеку водія та пасажирів забезпечують цілих вісім подушок безпеки. Водія та переднього пасажира захищають фронтальні подушки безпеки, що розкриваються у два етапи, а також бічні подушки безпеки. Перед ногами водія передбачено окрему подушку безпеки для захисту колін. Бічні щитові подушки безпеки розкриваються обабіч на всю довжину салону. На всіх сидіннях, окрім середнього сидіння на другому ряду, передбачено ремені безпеки з попереднім натягненням. Передні сидіння сконструйовано таким чином, щоб мінімізувати ризик отримання хлистової травми. Посилені каркаси сидінь дозволяють тілам водія та переднього пасажира заглиблюватися у спинки, а вдосконалене положення підголівників на сидіннях забезпечує більш ефективну підтримку голови.
МОНІТОРИНГ «СЛІПИХ» ЗОН / БЕЗПЕЧНЕ ЗДАВАННЯ НАЗАД
Радари, вмонтовані у задній бампер, виявляють автомобілі у сусідніх смугах руху, яких не видно у бічні дзеркала. Якщо водій включає сигнал повороту, щоб змінити смугу, а в цей час у «сліпу» зону потрапляє інший транспортний засіб, cистема моніторингу «сліпих» зон (BSM) одразу задіює попереджувальний сигнал у дзеркалі з відповідного боку. Під час здавання назад у малогабаритному просторі, наприклад, на підземній стоянці, cистема сповіщення про наближення автомобілів при русі заднім ходом (RCTA) за допомогою радарів системи BSM виявляє транспортні засоби, які з’являються у зонах з обмеженим оглядом позаду автомобіля. Щойно виявлено інший транспортний засіб, система RCTA подає візуальні попередження у дзеркалах та попереджувальний звуковий сигнал.
ЧУДОВА КЕРОВАНІСТЬ ТА ВИТРИВАЛІСТЬ
Для того, щоб забезпечити чудову керованість та якнайкращі враження від їзди по будь-якому типу дорожнього покриття, новий NX 200 спершу було піддано випробуванням та доводці на найдосконалішому випробувальному стенді у світі, а потім він подолав сотні тисяч кілометрів у найсуворіших районах Арктики та пустелях. Завдяки цілковито новим шасі, підвісці та кермовому управлінню новий NX 200 вирізняється плавною та напрочуд комфортабельною їздою. Застосування сучасних технологій лазерного зварювання та клейових з’єднань дозволило зробити кузов NX 200 напрочуд жорстким та міцним. Наслідком такого підходу став витривалий кросовер, що винагороджує свого водія чудовою керованістю.
ТРИ РЕЖИМИ ЇЗДИ
У кросовері з таким запальним характером вам у пригоді стане перемикач режимів їзди. Обираючи з-поміж трьох наявних режимів — ECO («екологічний»), NORMAL («звичайний») та SPORT («спортивний») — ви зможете налаштувати «поведінку» NX 200 відповідно до власного настрою.
ДВОЛІТРОВИЙ БЕНЗИНОВИЙ ТУРБОДВИГУН
У дволітровому турбодвигуні Lexus застосовано якісно нову головку циліндрів з рідинним охолодженням, інтегрований випускний трубопровод та роздільний турбонагнітач, завдяки чому він швидко реагує на дії водія та забезпечує чудову динаміку руху. Для того, щоб зменшити споживання пального, у цьому двигуні передбачено новаторський блок керування клапанами, що дозволяє йому працювати як за циклом Отто, так і за циклом Аткинсона. Турбодвигун було піддано ретельним випробуванням протягом кількох тижнів у горах на висоті понад 3.000 м за температури у понад 50°C. Він здатен розвивати максимальну потужність у 238 к. с. та максимальний крутний момент у 350 Н·м.
ТУРБОНАГНІТАЧ
Новий надзвичайно ефективний роздільний турбонагнітач було спроектовано таким чином, щоб забезпечити високий крутний момент у широкому діапазоні обертів. Форму турбінних лопатей було оптимізовано, а тертя у підшипниках зменшено. Наслідок: малогабаритний високоефективний турбонагнітач, що напрочуд швидко реагує на дії водія.
ПРИСТРІЙ ДЛЯ БЕЗДРОТОВОГО ЗАРЯДЖАННЯ СМАРТФОНА
На центральній консолі у салоні NX для вашої зручності передбачено пристрій для бездротового заряджання смартфонів та інших електронних пристроїв, що підтримують таку функцію.
АУДІОСИСТЕМА MARK LEVINSON
Акустична система просторового звуковідтворення Mark Levinson з 14 динаміками та технологією GreenEdge адаптована до акустичних особливостей салону NX 200 і передбачена в комплектації Luxury. Вона забезпечує напрочуд якісне 7.1-канальне відтворення звукозаписів, не згірш від домашнього кінотеатру. Завдяки технології Clari-Fi система відновлює якість звуку, що була втрачена під час цифрового стиснення mp3-файлів.
СИСТЕМА МІКРОКЛІМАТУ У САЛОНІ
NX 200 вкомплектовано потужною двозональною системою мікроклімату у салоні, що має чудову енергоефективність завдяки функції S-Flow, що регулює температуру лише на тих місцях, на яких сидять. Для сидінь у салоні передбачено оббивку з комбінованої шкіри, яка може підігріватися або вентилюватися (у комплектації Luxury). Завдяки цьому створюється виняткове відчуття затишку, особливо у дуже спекотну або холодну погоду.
НАВІГАЦІЙНА СИСТЕМА LEXUS
Для NX 200 у комплектації Luxury передбачено навігаційну систему Lexus. Інформація подається у тривимірному форматі на яскравий кольоровий екран з діагоналлю 20,3 см (8 дюймів). Керувати системою можна за допомогою голосових команд або сенсорної панелі системи дистанційного керування Remote Touch. За допомогою сенсорної панелі водій та передній пасажир зможуть також керувати іншими бортовими системами на екрані. Працювати з цією панеллю так само зручно, як зі смартфоном або планшетом.
Video Стильні аксесуари для Lexus NX
lexus-NX200-doc
Інформація про Lexus NX200
Виберіть інформацію яку хотіли б дізнатись про Lexus NX200
Детальніше про Lexus NX200

Новая модель лексус NX 200t это компактный кроссовер похожий на стиль концептуального LF-NX. Он стал выше, чуть шире и увеличилась его колесная база. Автомобиль позволит своему новому хозяину иметь два преимущества в одном – стать полноправным владельцем престижного автомобиля и при этом еще и экономить на топливе, ведь разработчики приложили максимальные усилия, чтобы он вышел как мощным, так и экономичным в плане расхода. Экстерьер автомобиля сделан в ультрасовременном дизайне, имеет множество современных электронных систем и технических новшеств, и при этом поражает своей экономией.  В смешанном цикле расход равен 8,1 литра. NX 200t оснастили двухлитровым турбированным двигателем, мощностью в 238 лошадиных сил и разгоном до 100 км всего за 7, 1 секунды. Вас очень впечатлит неимоверная мощь и динамика этого автомобиля. В задней части автомобиля дизайнеры расположили две выхлопных трубы с насадками из хрома, вдохновившись формой современных байков. Автомобиль имеет систему полного привода с электрорегулировкой тяги между колесами. NX 200t имеет 3 режима езды – эко, нормал и спорт, и в зависимости от выбранной опции, самостоятельно будет определять нагрузку и использование своей мощности. В режиме спорт есть один интересный момент – подсветка изменяет свой цвет. Такое решение дизайнеров было сделано специально, чтобы вы заметили разницу, что ваш автомобиль сейчас находится в специальном режиме управления.

Кузов нового кроссовера видоизменился, на переднем бампере добавился нижний обвес, решетка радиатора изменила свой рисунок, и в целом машина приобрела достаточно смелый и агрессивный характер.

Салон нового NX 200t конечно же, впечатляет. Лексус — это уровень максимального комфорта во всем, и в этой модели он сохраняет взятую высокую планку. Высококачественная отделка всеми материалами, кожа и дерево, большое пространство для всех пассажиров, в такой машине ощущаешь себя королем вне зависимости, водитель вы или пассажир. Удобная панель приборов, отделанное кожей рулевое адаптивное колесо, NX 200t в специальной комплектации может быть оснащен даже wi-fi роутером, раздающим сигнал до 5 различным девайсам. И конечно же – акустическая система Mark Levinson, давно завоевавшая сердца искушенных меломанов, динамики выдающие такую чистоту звука, что вы не сможете удержаться, чтобы не протестировать их на высокой громкости.

Отдельно стоит описания адаптивная оптика, установленная на новом Lexus 200t. Тут поражает даже не сколько дальний свет привычной мощности, сколько ближний свет, который своими светодиодными фарами освещает насколько ярко и заполняет собою всю площадь освещения, что кажется вы перемещаетесь в дневное время, и при этом не вредит зрению ни пешеходов, ни встречных машин. Оптика нового лексуса адаптивна, он сам выбирает идеальную опцию освещения дороги, даже в туннеле он самостоятельно включит тот свет, который необходим.