NX300h
Lexus NX300h - фото

Lexus NX300h

ВРАЖАЄ З ПЕРШОГО ПОГЛЯДУ
Розгін до 100 км/год
9.2
секунд
Макс. швидкість
180
км/год
Макс. потужність до
155 / 5700
к.с. при об/хв
Ціна від 1 411 542 грн
Особливості Lexus NX300h Дізнайтесь про те, що пропонує цей автомобіль
Ціни і комплектації
Отримайте детальну інформацію та порівняйте характеристики
NX300h Executive+
від 1 411 542 грн
Параметри автомобіля NX300h Executive+
Параметри комплектації
Робочий об'єм (см3) 2,494
Тип топлива Бензин з октановим числом 95 або вище
Доплата за колір металік, грн 40 124
ABS - антиблокувальна гальмівна система
BAS - підсилювач екстреного гальмування
TRC - протибуксувальна система
EBD - електронна система розподілу гальмівного зусилля
EPB - електромеханічне паркувальне гальмо
EBS - сигнал екстреного гальмування
ECB - електронне управління гальмівної системи
VSC - система курсової стійкості автомобіля
EPS - електропідсилювач керма
TPWS - система попередження про зниження тиску в шинах
PCS - система передаварійної безпеки
Подушки безпеки: водія двоступенева/двокамерна
Подушки безпеки: переднього пасажира двоступенева/двокамерна
Подушки безпеки: для колін водія
Подушки безпеки: у подушці сидіння переднього пасажира
Подушки безпеки: бокові для водія та переднього пасажира
Подушки безпеки: захисні шторки передні та задні
Вимикач подушки безпеки переднього пасажира
Передні сидіння з активними підголівниками
Ремені безпеки з переднатяжними пристроями та силовими обмежувачами (передні та задні сидіння)
Кріплення дитячого крісла ISOFIX
Сигналізація
Датчик проникнення
Кнопка запуску "Power"
Система подвійного блокування дверей
Автоматичні замки дверей із функцією замикання під час руху
Електронна система безключового доступу "Smart Entry"
Центральний замок із дистанційним керуванням
Ключ-карта
Круїз-контроль
ACC - адаптивний круїз-контроль
Мультифункціональне кермо: підігрів
Мультифункціональне кермо: механічне регулювання положення по висоті та глибині
Мультифункціональне кермо: електрорегулювання положення за висотою та глибиною
Мультифункціональне кермо: управління телефоном
Мультифункціональне кермо: управління аудіосистемою
Мультифункціональне кермо: активація функції голосового управління
Мультифункціональне кермо: важелі перемикання передач на кермі
Датчики паркування передні та задні
Система допомоги під час паркування з камерою заднього виду та графічними підказками
Система панорамного огляду з передньою, задньою та двома боковими камерами
BSM - cистема моніторингу "сліпих" зон
RCTA - cистема сповіщення про наближення автомобілів під час руху заднім ходом
Підготовка під з'єднання Bluetooth
Електропривод дверей багажника
Люк з електроприводом
Передні сидіння: підігрів
Передні сидіння: вентиляція
Передні сидіння: електрорегулювання положення у 8 напрямках
Передні сидіння: механічне регулювання положення у 6 напрямках
Передні сидіння: ортопедичні вставки сидіння водія з електрорегулюванням положення у 2 напрямках
Задні сидіння: з можливістю складання в пропорції 60:40
Задні сидіння: центральний підлокітник з підстаканниками
Функція пам′яті положень: сидіння водія
Функція пам′яті положень: зовнішніх дзеркал заднього виду
Клімат-контроль
Незалежне регулювання температури зон водій/пасажир
Фільтр з режимом видалення алергенних мікрочастинок з повітря
Панель приладів з освітленням Optitron
Багатофункціональний TFT-дисплей 4.2" на панелі приладів
Кольоровий дисплей 7" LDA із контролером дистанційного управління
Кольоровий дисплей 7" EMV із сенсорною системою дистанційного управління Remote Touch
Навігаційна система Lexus Premium Navi
Пристрій бездротової зарядки смартфона
Радіоприймач
Аудіосистема Lexus з CD-програвачем та 8 динаміками
Аудіосистема Mark Levinson surround 7.1 з DVD-програвачем та 14 динаміками
DAB - цифрове радіо
Роз'єм AUX
Роз'єм USB
Розетка 12 В
Аналоговий годинник
Перемикач режимів їзди: Eco / Normal / Sport
EV - режим "Електромобіль"
HAC - система допомоги старту на підйомі
Колісні диски з легкого сплаву: 17-дюймові 225/65 R17
Колісні диски з легкого сплаву: 18-дюймові 225/60 R18
Колісні диски з легкого сплаву: 18-дюймові 235/55 R18
Чорні колісні диски
Чорна решітка радіатора
Чорні зовнішні дзеркала
Передній бампер F Sport
Решітка радіатора F Sport
Логотип F Sport на передніх крилах
Зовнішні дзеркала заднього виду з оздобленням матового чорного кольору
Задній спойлер
Рейлінги на даху
Бризковики
Запасне колесо, тимчасове
Оздоблення керма та селектора гібридної трансмісії комбінованою шкірою
Оздоблення сидінь комбінованою шкірою
Оздоблення сидінь синтетичною комбінованою шкірою
Оздоблення сидінь тканиною та синтетичною комбінованою шкірою
Оздоблення керма та cелектора гібридної трансмісії комбінованою шкірою F Sport
Оздоблення сидінь комбінованою шкірою F Sport
Спортивний дизайн сидінь
Декоративні вставки салону "Carbon"
Накладки порогів дверей F Sport
Педалі та опора для ноги водія спортивного дизайну
Стеля чорного кольору
Декоративні вставки салону "Piano Black"
Декоративні вставки салону "Silver"
Декоративні вставки з дерева "Shimamoku" або "Bamboo" на вибір
Накладки порогів дверей
Підвіска F Sport
Передній та задній демпфери
Світлодіодні фари ближнього світла та галогенові дального світла
Світлодіодні фари ближнього та дальнього світла
Очисники фар
Світлодіодні ходові вогні денного світла
Світлодіодні протитуманні фари
Світлодіодні лампи освітлення поворотів
Світлодіодні задні габаритні ліхтарі та стоп-сигнали
Освітлення зони порогів
Підігрів лобового скла (зона щіток)
Склоочисники з датчиком дощу
Електропривод передніх та задніх склопідйомників
Шумопоглинаюче скло передніх дверей із водовідштовхувальним покриттям
Скло із захистом від ультрафіолетового випромінювання
Тоноване заднє скло та скло задніх дверей
Зовнішні дзеркала заднього виду: електрорегулювання та обігрів
Зовнішні дзеркала заднього виду: електропривод складання
Зовнішні дзеркала заднього виду: автоматичне затемнення
Зовнішні дзеркала заднього виду: повторювачі сигналів повороту інтегровані в корпус
Внутрішнє дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням
Особливості NX300h
Дізнайтесь про те, що пропонує цей автомобіль
ОСОБЛИВОСТІ
Новий NX 300h сконструйовано таким чином, щоб водій якнайменше стомлювався. Для того, щоб уникнути потенційних зіткнень, у системі передаварійної безпеки PCS (у комплектації Luxury) використано радар міліметрового діапазону, щоб виявляти учасників дорожнього руху попереду і за потреби в автоматичному режиму застосовувати гальма та механізми попереднього натягнення ременів безпеки. На випадок ДТП водія та пасажирів захищають міцний каркас кузова та вісім подушок безпеки.
5 ЗІРОК У РЕЙТИНГУ EURO NCAP
Lexus NX 300h було нагороджено п’ятьма зірками у рейтингу престижного інституту з оцінювання безпеки нових автомобілів Euro NCAP. Кількість очок, набраних в усіх протестованих дисциплінах, була істотно більшою за мінімально необхідну для отримання п’яти зірок. Таким чином новий кросовер Lexus став одним з найбезпечніших автомобілів у своєму класі.
СИЛОВИЙ КАРКАС / 8 ПОДУШОК БЕЗПЕКИ
На додачу до напрочуд міцного силового каркасу пасажирської кабіни безпеку водія та пасажирів забезпечують цілих вісім подушок безпеки. Водія та переднього пасажира захищають фронтальні подушки безпеки, що розкриваються у два етапи, а також бічні подушки безпеки. Перед ногами водія передбачено окрему подушку безпеки для захисту колін. Бічні щитові подушки безпеки розкриваються обабіч на всю довжину салону. На всіх сидіннях, окрім середнього сидіння на другому ряду, передбачено ремені безпеки з попереднім натягненням.
ПРОТИБУКСУВАЛЬНА СИСТЕМА / СИСТЕМА КУРСОВОЇ СТІЙКОСТІ
Протибуксувальна система (TRC) покращує зчеплення коліс NX 300h з дорогою, особливо під час рушання з місця або розгону на нерівній або слизькій дорозі. Щойно виявлено ризик буксування колеса, система автоматично виконує коригуючі дії, щоб не втратити зчеплення. Система курсової стійкості автомобіля (VSC) допомагає уникнути втрати контролю над автомобілем, зокрема під час вписування в повороти на високих швидкостях або на початку заносу. Шляхом вибіркового гальмування коліс та/або зменшення передачі тяги на колеса вдається поліпшити стійкість автомобіля та зменшити його швидкість.
ЧОТИРИ РЕЖИМИ ЇЗДИ
Кросовер NX 300h поводиться жваво та динамічно у місті. А для того, щоб підлаштувати їзду під свій настрій, скористайтеся можливостю зміни режимів їзди. На ваш вибір режими ECO («екологічний»), NORMAL («звичайний») та SPORT («спортивний»)*. У вуличній тисняві ви можете задіяти режим EV («електромобіль»), щоб рухатися вперед без вихлопних газів. Міцне шасі забезпечує чудову керованість автомобіля, а повний привод E-FOUR дозволить вам із впевненістю рухатися дорогами зі слизьким покриттям. * Опційно доступний також режим Sport+, що йде в парі з адаптивною підвіскою.
ДИНАМІКА РУХУ
Для того, щоб забезпечити чудову керованість та якнайкращі враження від їзди по будь-якому типу дорожнього покриття, новий NX 300h спершу було піддано випробуванням та доводці на найдосконалішому випробувальному стенді у світі, а потім він подолав сотні тисяч кілометрів у найсуворіших районах Арктики та пустелях. Завдяки цілковито новим шасі, підвісці та кермовому управлінню новий NX 300h вирізняється плавною та напрочуд комфортабельною їздою. Застосування сучасних технологій лазерного зварювання та клейових з’єднань дозволило зробити NX 300h напрочуд міцним. Наслідком такого підходу став витривалий кросовер, що винагороджує свого водія чудовою керованістю.
ГІБРИДНИЙ ПРИВІД LEXUS
Кросовер NX 300h вкомплектовано найновішим гібридним приводом Lexus, у якому філігранно поєднано 2,5-літровий бензиновий та електричні двигуни. Завдяки такому приводу автомобіль винятково плавно розганяється та може їздити майже безшумно. Водночас керувати такою моделлю так само легко, як і будь-яким традиційним автомобілем класу «люкс». Кросовер має жвавий характер, але при цьому споживає лише 5,3 л пального на 100 км, що вражає, зважаючи на розміри цього автомобіля. Використання технології рекуперативного гальмування дозволяє уникнути потреби заряджати акумуляторну батарею гібридної системи від зовнішньої електромережі, а завдяки тому, що Lexus грає провідну роль у сфері конструювання гібридних приводів, експлуатаційні витрати на NX 300h будут напрочуд низькі.
ПОВНИЙ ПРИВІД E-FOUR
Чудову динаміку та надійне зчеплення з дорогою на повноприводній моделі NX 300h забезпечено системою повного приводу E-FOUR. На додачу до двигуна внутрішнього згоряння до його складу увійшов 68-сильний електричний двигун, розташований на задній осі, що миттєво надає додатковий крутний момент, коли це потрібно.
МАЙСТЕРНІСТЬ ВИКОНАННЯ LEXUS
Завдяки використанню декоративних вставок з відполірованої вручну деревини «Shimamoku» та оббивки з комбінованої шкіри з чудовими швами (залежно від рівня комплектації) новий NX 300h виводить уявлення про внутрішнє оздоблення кросоверів цього класу на цілковито новий рівень. Панелі кузова фарбують на нашому заводі на острові Кюсю у Японії у фарбувальних камерах, у яких нема пилу. Фарбувальники, перед тим, як потрапити до камери, проходять через дві камери вакуумування, щоб позбавитися від часток пилу на своїх спеціальних костюмах та волоссі.
ЗАТИШНИЙ САЛОН
У широких передніх сидіннях застосовано технологію так званого «внутрішнього напінювання», яка прийшла з автоспорту та вперше була впроваджена на автомобілях Lexus серії F SPORT. На відміну від традиційного способу створення сидінь цей метод дозволяє створювати більш рельєфні подушки сидінь, до яких краще прилягає оббивка. На додачу до чималого простору для ніг на першому та другому рядах сидінь, передні сидіння можуть бути вкомплектовані електроприводами регулювання за вісьмома параметрами для ще більшої зручності. У комплектації Luxury налаштування положення сидіння водія можна зберігати у пам’яті.
СУЧАСНА ТЕХНІКА
Щойно ви наблизитеся до NX 300h, маючи з собою у кишені електронний ключ, як запаляться вогники під всіма чотирма дверними ручками, щоб привітати вас. Варто доторкнутися до будь-якої з них, щоб автомобіль відкрився. Вони мають чудову форму та прихований циліндр замка — вперше у світі на дверних ручках такого типу. У салоні нового NX 300h Ви знайдете чимало зразків інтуїтивно зрозумілої техніки, що спрощує життя: наприклад, «інтелектуальна» лампа освітлення салону, що реагує на наближення кінчика Вашого пальця, щоб Вам не довелося шукати кнопку у темряві, та задні двері, що «запам’ятовують», на яку висоту Ви їх зазвичай відкриваєте.
СИСТЕМА МІКРОКЛІМАТУ S-FLOW
NX 300h вкомплектовано потужною двозональною системою мікроклімату у салоні, що має чудову енергоефективність завдяки системі S-Flow, яка регулює температуру лише на тих місцях, на яких сидять. Для сидінь у салоні залежно від рівня комплектації може бути передбачено оббивку з комбінованої шкіри, яка може підігріватися або вентилюватися (у комплектації Luxury). Завдяки цьому створюється виняткове відчуття затишку, особливо у дуже спекотну або холодну погоду. Додатковий комфорт у холодну пору року забезпечено підігрівом керма (у комплектації Luxury). Підігрів задіюється за допомогою перемикача і автоматично вимикається через певний час.
lexus-NX300h-doc
Інформація про Lexus NX300h
Виберіть інформацію яку хотіли б дізнатись про Lexus NX300h
Детальніше про Lexus NX300h

Новый кроссовер от компании Лексус – NX300h, несомненно составит высокую конкуренцию другим маркам с дизельным мотором, так как он оснащен революционным Lexus Hybrid Drive, силовым гибридом на двух электродвигателях, которые сочетаются с бензиновым мотором объемом в 2,5 литра. Выдаваемая мощность такого двигателя равна 197 лошадиным силам, а учитывая показанный расход топлива в 5,3 литра на 100 км, это вызывает настоящее восхищение данной модификацией.

Интерьер салона автомобиля это привычный требовательному покупателю  уровень люкс. Все сделано очень стильно и дорого. Отделка кожей, деревом, дорогой пластик, любая выбранная вами комплектация будет соответствовать высокой марке Lexus. Водительское кресло очень удобное, посадка в него больше похожа на седан, чем кроссовер, поэтому ощущение от нахождения за рулем это максимум комфорта. В наличии также подогрев и вентиляция сидений, двух-зонный климат контроль, электропривод ко всему, что можно. Для пассажиров задних сидений удобный диван, места много и посадка не менее комфортна, чем у самого водителя. В версии топ доступным будет обогрев рулевого колеса, трех уровневая система вентиляции кресел, люк с электроприводом, навигация, Lexus Remote Touch Pad – специальная система управления, акустика Mark Levinson, давно зарекомендовавшая себя, как аудиосистема класса люкс с потрясающим звучанием, и многое другое, что впечатлит ваш изысканный вкус.

Багажник автомобиля стал еще больше, объём его вариируется от 475 до 1520 литров. Внутри он очень организован – широкий проем, прочная полка, есть электропривод, а под фальш полом нашлось место и для докатки.

Лексус 300h получил потрясающую шумоизоляцию, плюс его подвеска отрабатывает все неровности дороги, делая езду в нем максимально комфортной. Тормозная система автомобиля улучшена, она адаптивна, в какой бы трудной дорожной ситуации вы бы не находились, среагирует она мгновенно. Конечно же, наличие электромотора в гибридной версии помогает существенно сэкономить топливо, когда вы, например, в пробке. Вы перемещаетесь на электродвижке, если ваша скорость не превышает 50 км/ч.

197 лошадиные силы в гибридном варианте NX 300h дают потрясающую динамику ускорения, характерную для серьезного внедорожника. Многие полагают, что данный автомобиль схож с Тойотой Рав4, потому что построены два авто на общей платформе. Сами разработчики вам ответят, что это не совсем отвечает действительности. Lexus NX 300h получил свою особую форму подвески, сам кузов автомобиля был укреплен мощной конструкцией из разных видов стали, а его капот алюминиевый, и все это сделало всю конструкцию кузова облегченной и более жесткой при прохождении сложных маневров.

NX 300h на сегодня является одним из самых эффектных кроссоверов по стилю и дизайну кузова, не обратить на него внимание в городском потоке просто невозможно. Хищные линии капота, которые одновременно и изящны, визуально удлиненный перед машины, большие светодиодные фары – все это создает очень яркое впечатление от его дизайна. В пакете комплектации Ф спорт NX 300h выглядит еще более агрессивно и динамично.