LX 450d
Lexus LX 450d - фото

Lexus LX 450d

Розгін до 100 км/год
8.6
секунд
Макс. швидкість
210
км/год
Макс. потужність до
272/ 3600
к.с. при об/хв
Ціна від 3 080 560 грн
Особливості Lexus LX 450d Дізнайтесь про те, що пропонує цей автомобіль
Ціни і комплектації
Отримайте детальну інформацію та порівняйте характеристики
LX 450d Luxury
LX 450d Luxury Спеццена
від 3 080 560 грн 3 402 280 грн
Параметри автомобіля LX 450d Luxury
Параметри комплектації
Робочий об'єм (см3) 4 461
Тип топлива Дизельне пальне з вмістом сірки не більше ніж 50 мг/кг
Тип двигуна 32-Valve, DOHC
Привід Повний
ABS - антиблокувальна гальмівна система
BAS - підсилювач екстреного гальмування
A-TRC - активна протибуксувальна система
EBD - електронна система розподілу гальмівного зусилля
VSC - система курсової стійкості автомобіля
VGRS - кермове управління зі змінним передаточним числом
TPWS - система попередження про зниження тиску в шинах
PCS - система передаварійної безпеки
BSM - cистема моніторингу "сліпих" зон
RCTA - cистема сповіщення про наближення автомобілів під час руху заднім ходом
LKA - система допомоги утримання в смузі під час руху з активованим адаптивним круїз-контролем
TSR - система розпізнавання дорожніх знаків
VSW - система попередження про втому водія
Подушки безпеки: водія двоступенева/двокамерна
Подушки безпеки: переднього пасажира двоступенева/двокамерна
Подушки безпеки: для колін водія
Подушки безпеки: бокові для 2-го ряду сидінь
Подушки безпеки: захисні шторки передні та задні
Вимикач подушки безпеки переднього пасажира
Передні сидіння з активними підголівниками
Ремені безпеки з переднатяжними пристроями та силовими обмежувачами (передні та задні сидіння)
Паси безпеки: переднатяжні пристрої передніх та задніх сидінь із силовими обмежувачами
Сигналізація
Іммобілайзер
Датчик проникнення
Кнопка запуску двигуна "Start"
Електронна система безключового доступу "Smart Entry"
Автоматичні замки дверей із функцією замикання під час руху
Ключ-карта
Перемикач режимів їзди: Eco / Normal / Comfort / Sport S / Sport S+ / Customize
AVS - адаптивна система регулювання жорсткості підвіски
X-AHC - автоматичне регулювання кліренса
HAC - система допомоги старту на підйомі
Multi-Terrain Select - система адаптації руху під певне покриття
CRAWL CONTROL - система допомоги під час руху по бездоріжжю
OTA - система допомоги повороту на бездоріжжі
Центральний диференціал Torsen LSD
ACC - адаптивний круїз-контроль
Система комфортної посадки/висадки (автоматичний відвід керма)
Мультифункціональне кермо: підігрів
Мультифункціональне кермо: важелі перемикання передач на кермі
Люк з електроприводом
Датчики паркування передні та задні
MTM - cистема кругового огляду з чотирма камерами та асистентом допомоги під час паркування
Підготовка під з'єднання Bluetooth
Мультифункціональне кермо: електрорегулювання положення по висоті та глибині
Мультифункціональне кермо: управління телефоном
Мультифункціональне кермо: управління аудіосистемою
Мультифункціональне кермо: активація функції голосового управління
EPB - електромеханічне паркувальне гальмо
Передні сидіння: підігрів
Передні сидіння: вентиляція
Передні сидіння: електрорегулювання довжини подушки сидіння водія
Передні сидіння: електрорегулювання положень підтримки попереку у 2 напрямках
2-й ряд сидінь: підігрів
2-й ряд сидінь: регулювання положення подушки
2-й ряд сидінь: задній центральний підлокітник з підстаканниками, речовим відсіком та блоком керування клімат-контролем
3-й ряд сидінь
Сонцезахисні шторки бокових задніх дверей
Шторка багажного відділення
Функція пам′яті положень: сидіння водія
Функція пам′яті положень: зовнішніх дзеркал заднього виду
Функція пам'яті положень: кермової колонки
Електропривод дверей багажника
Охолоджуючий бокс в передньому підлокітнику
Клімат-контроль
Незалежне регулювання температури зон водія та переднього пасажира
Lexus Climate Concierge - автоматична система керування клімат-контролем, підігрівом керма та вентиляцією сидінь
Панель приладів з освітленням Optitron
HUD - проекційний дисплей на лобовому склі
4,2" кольоровий багатофункціональний TFT-дисплей на панелі приладів
Індикатор режиму ECO
12,3" кольоровий дисплей Electro Multi Vision з системою дистанційного управління Remote Touch
Навігаційна система GPS
Аудіосистема Lexus: радіоприймач
Lexus Premium Sound з DVD-програвачем та 9 динаміками
Mark Levinson Surround з DVD-програвачем та 19 динаміками
Розважальна система для задніх пасажирів із двома 7,0" VGA-дисплеями в спинках передніх сидінь
Комплект з двох навушників для задніх пасажирів
Роз'єм HDMI
Роз'єм AUX
Роз'єм USB
Пристрій бездротової зарядки телефону
18-дюймові 285/60 R18
21-дюймові 275/50 R21
Запасне колесо, тимчасове
Бризковики
Рейлінги на даху
Аналоговий годинник
Оздоблення селектора АКПП деревом і комбінованою шкірою
Оздоблення сидінь комбінованою семіаніліновою шкірою
Декоративні вставки з дерева
Накладки порогів дверей з підсвічуванням
Світлодіодні фари ближнього та дальнього світла
AHS - система адаптивного дального світла
Датчик освітлення
Автоматичний коректор кута нахилу передніх фар
Очисники фар
Світлодіодні ходові вогні денного світла
Світлодіодні лампи освітлення поворотів
Передні світлодіодні протитуманні фари
Секвентальні світлодіодні сигнали поворотів передніх фар та задніх ліхтарів
Світлодіодні задні габаритні ліхтарі та стоп-сигнали
Освітлення зони порогів
Підігрів лобового скла (зона щіток)
Підігрів форсунок омивача
Склоочисники з датчиком дощу
Електропривод передніх та задніх склопідйомників
Шумопоглинаюче лобове скло
Шумопоглинаюче скло передніх дверей із водовідштовхувальним покриттям
Тоноване заднє скло та скло задніх дверей
Зовнішні дзеркала заднього виду: електрорегулювання та обігрів
Зовнішні дзеркала заднього виду: електропривод складання
Зовнішні дзеркала заднього виду: автоматичне затемнення
Зовнішні дзеркала заднього виду: повторювачі сигналів повороту інтегровані в корпус
Внутрішнє дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням
Доплата за колір металік, USD 1 745
Індикативний розмір доплати за колір металік в долл. США для розрахунку роздрібної ціни (чорний дах) 121 950
Особливості LX 450d
Дізнайтесь про те, що пропонує цей автомобіль
ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛІ
Ставлячи перед собою кінцеву мету відвернути серйозні ДТП, інженери Lexus завжди несуть пальму першості у сфері розробки засобів безпеки та допоміжних систем для водія. Після ретельних випробувань у найбільшому у світі автомобільному тренажері новий LX тепер вкомплектовано принципово новою комплексною системою засобів безпеки під назвою Lexus Safety System +. У ній об’єднано такі засоби як cистема передаварійної безпеки (PCS), система допомоги утримання в обраній смузі (LKA), що допомагає водієві не збитися з курсу, система адаптивного дальнього світла (AHS), що стане у пригоді у темну пору доби, та адаптивний круїз-контроль, що регулює швидкість руху відповідно до швидкості транспортного засобу, що рухається у попутньому напрямку попереду.
НАДЗВИЧАЙНО МІЦНА КОНСТРУКЦІЯ
Неабияка міцність та надзвичайна жорсткість при крученні конче необхідні для того, щоб забезпечити якнайкращі характеристики для їзди пересіченою місцевістю. Новий LX і тут виводить уявлення про ці параметри на цілковито новий рівень. У порівнянні з попередніми моделями застосовано набагато міцнішу сталь гарячого формування, а силовий каркас суттєво зміцнено. Така надзвичайно міцна конструкція не лише затребувана на бездоріжжі, але й робить LX напрочуд безпечним та витривалим автомобілем.
СИСТЕМА ПЕРЕДАВАРІЙНОЇ БЕЗПЕКИ (PCS)
Радар міліметрового діапазону та бортовий комп’ютер розраховують ризик зіткнення з транспортним засобом попереду. Якщо ризик великий, водій отримує аудіовізуальні попередження, а у гальмівній системі підвищується тиск. Коли зіткнення вважається неминучим, за потреби гальма будуть застосовані автоматично, і на передніх сидіннях будуть натягнені ремені безпеки.
ПОГЛИНАННЯ ЕНЕРГІЇ
Під час роботи над новим LX інженери-конструктори Lexus зокрема попрацювали над тим, щоб поліпшити ефективність поглинання кінетичної енергії, що виділяється під час зіткнення, — характеристики, що за звичайних умов суперечить міцності та стійкості до кручення конструкції. Досягти цього без шкоди поглинанню енергії удару їм вдалося завдяки застосуванню цілковито нового принципу. Здатність LX поглинати та розсіювати кінетичну енергію, що виділяється під час серйозного зіткнення, виводить уявлення про цей параметр для автомобілів цього класу на цілковито новий рівень.
ВОСЬМИЦИЛІНДРОВИЙ V-ПОДІБНИЙ ДИЗЕЛЬНИЙ ТУРБОДВИГУН
Новий LX 450d вкомплектовано потужним восьмициліндровим V-подібним дизельним двигуном з двома турбонагнітачами. Цей двигун розвиває вражаючий максимальний крутний момент у 650 Н·м у широкому діапазоні обертів, який передається на колеса через напрочуд міцну восьмишвидкісну автоматичну коробку передач. Цей позашляховик класу «люкс» долає найскладніші ділянки на пересіченій місцевості з такою ж легкістю, як і йде на швидкий обгін на трасі.
СИСТЕМА АВТОМАТИЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ КЛІРЕНСА (X-AHC)
Найсучасніше технічне досягнення — система автоматичного регулювання кліренса (X-AHC) — забезпечує чудові ходові якості що на автомобільних шляхах, так і на пересіченій місцевості, регулюючи висоту автомобіля. Під час швидкісної їзди по шосе система X-AHC зменшує висоту, щоб покращити аеродинамічні характеристики. На бездоріжжі автомобіль стає вищим, збільшується дорожній просвіт. Під час зупинки та стоянки кузов опускається до землі приблизно на 150 мм, щоб полегшити висадку та посадку.
ПОСТІЙНИЙ ПОВНИЙ ПРИВІД
Неабияку здатність долати перешкоди на пересіченій місцевості новому LX забезпечують передній і задній диференціали, центральний диференціал TORSEN® та надійний постійний повний привод на всі чотири колеса. Для того, щоб забезпечити якнайкраще зчеплення з дорожним покриттям, диференціал розподіляє крутний момент від двигуна між окремими колесами у залежності від зчеплення кожного.
ПОТРІЙНІ СВІТЛОДІОДНІ ФАРИ
У надсучасних L-подібних фарах використано одні й ті ж самі світлодіодні лампи для ближнього та дальнього світла. Для того, щоб створити унікальну ауру, їх підкреслено денними ходовими вогнями з вбудованими секвентальними сигналами повороту.
ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛІ
Напрочуд зручні шкіряні сидіння, вписані у сучасну архітектуру салону, забезпечують додаткову бічну підтримку, що особливо важливо, коли треба долати перешкоди на пересіченій місцевості. Під час їзди основна інформація від бортових систем надходить на багаторежимний екран у комбінації приладів. Керувати аудіосистемою, мікрокліматом у салоні та навігаційною системою на екрані інформаційно-розважальної системи з діагоналлю 31,2 см (12,3 дюйма) дозволяє найновіша система дистанційного керування Remote Touch.
МАЙСТЕРНІСТЬ ВИКОНАННЯ
Новий LX — це приклад бездоганної якості: особливо м’яка шкіра, чудові декоративні дерев’яні вставки у салоні, ідеальне фарбування панелей кузова у кілька слоїв, що виблискує та служить довже, ніж на інших позашляховиках. На виробництві задіяно висококваліфікований персонал, який контролюють особливі майстри-такумі. Їхнє завдання — ретельно перевіряти, щоб всі наші нормативи якості, що отримали численні нагороди, було дотримано. Щойно процес збирання завершено, кожен позашляховик Lexus перевіряють на плавність та витонченість на нашому стенді під назвою «Тихий купол». Після цього автомобілі йдуть на завершальне випробування — пробну поїздку, під час якої все оцінюється в комплексі.
НАВІГАЦІЙНА СИСТЕМА LEXUS
Насолодіться швидким та зручним керуванням чималою кількістю функцій, включаючи режим розділеного екрану, збільшення масштабу та об’ємну графіку. В інтерфейсі системи ви зможете встановити українську або російську мову, а оновлення карт робити у найближчого офіційного дилера Lexus.
ЧОТИРИЗОНАЛЬНИЙ КЛІМАТ-КОНТРОЛЬ
У салоні передбачено чотири окремих температурних зони: зона водія, зона переднього пасажира та окремі зони для пасажирів на задніх бічних сидіннях. Подвійний блок кондиціонування повітря, 28 повітряних дифузорів у постійному режимі забезпечують приємний мікроклімат у кожній зоні.
Video Lexus
lexus-LX 450d-doc
Інформація про Lexus LX 450d
Виберіть інформацію яку хотіли б дізнатись про Lexus LX 450d
Детальніше про Lexus LX 450d

Компанія Лексус представила Україні нову рестайлінгову версію легендарного LX450 з дизельним двигуном, який є першим позашляховиком Лексус з таким мотором. За заявками японських інженерів, такий автомобіль здатний споживати в міському режимі менше 10 літрів пального на 100 км. LX 450 d це представник тих самих найпотужніших по прохідності і якості позашляховиків Лексус з рамною конструкцією, блокуванням диференціалу між осями і наявністю нерозрізного моста.

Кузов LX450d видозмінився кардинально, його новий вигляд став дуже хижим і динамічним. В плані вдосконалення електронних систем, Лексус додав нову начинку і поліпшив контроль всіх існуючих програм. Але найголовнішим оновленням тут звичайно ж варто вважати його революційний двигун – турбодизель, при якому зберігається істотна економія палива навіть в міських умовах. Вісім циліндрів рамного Лексуса дозволяють видавати приголомшливу потужність в 272 кінських сили і цілих 650 н.м. крутного моменту. Автомобіль став ще більш динамічним, ніж був до цього. І дозволяє досягти позначки в 100 км всього за 8,6 секунди. Характеристики LX 450 d як повноцінного позашляховика, не залишають сумнівів. Автомобіль пройде все – і гори і річки і озера, єдине, про що можна буде потім шкодувати, це про красу його бампера і підніжок після проходження бездоріжжя, але подолати будь-яку складність в природних умовах він зможе. Арсенал його потенціалу позашляховика більш ніж широкий. Підвіска має змінний кліренс, спеціальна система Crawl control допоможе в умовах повного бездоріжжя, передача включається спеціально знижена.

Інтер’єр салону LX450d просто бездоганний. Оздоблення високоякісною шкірою, нова ергономіка крісла водія і дверних ручок, натуральне дерево в обробці торпедо, глянсовий чорний пластик панелі приладів, який красиво переливається, зручне кермо з усіма необхідними кнопками, дисплей широкого формату розміром в 12,3 дюйми зі зручним функціоналом, просте управління джойстиком з високою чутливістю, аналоговий годинник в центрі приладової панелі, який вже служить візитною карткою преміальних моделей Лексус, клімат-контроль і клімат-консьєрж, при якому автомобіль сам контролює температуру в  салоні разом з підв’язкою з кондиціонуванням, підігрівом, вентиляцією сидінь і підігрівом керма, тобто вам не потрібно кожен раз думати який підігрів і вентиляцію включити, система сама підбере ідеальний варіант.

Автомобіль отримав оновлений дизайн як зпереду, так і ззаду. Нова світлодіодна оптика з агресивними фарами вражає потужністю, з якою вона видає світло. Навіть при ближньому світлі освітлення дуже яскраве, що дозволить побачити на відстані будь-який предмет.

На окрему увагу заслуговує оновлена ​​система безпеки Lexus Safety System +. Крім поліпшених подушок безпеки, якщо автомобіль попереду різко загальмує, а водій не встиг зреагувати, гальмівна система сама спрацює і зупинить автомобіль. І це звичайно, далеко не повний перелік тих нововведень, яким наповнений новий Lexus 450d.