Ми стаємо ближче до вас, для вашої зручності ВІДІ Кузовний сервіс запускає нову послугу «Приймання авто у неробочий час».
ПЕРЕВАГИ ПОСЛУГИ "ПРИЙМАННЯ АВТО У НЕРОБОЧИЙ ЧАС"
1. Ви маєте змогу залишити автомобіль на кузовний сервіс у будь-який зручний для вас час з 20:00 вечора до 08:00 ранку.
2. Процес замовлення відбувається онлайн через особистий кабінет VIDI.
3. Протягом усього часу ваш автомобіль знаходитиметься під охороною.
4. Ключі від авто зберігаються у персональній комірці поштомату, доступ до якої надається виключно консультанту-приймальнику кузовного сервісу.
5. Узгодження необхідних ремонтних робіт відбувається під час телефонної розмови у найближчий робочий день.
ЯК СКОРИСТАТИСЬ ПОСЛУГОЮ
1. Залиште онлайн-заявку
Зареєструйте свій обліковий запис на сайті VIDI.UA, вказавши номер телефону та пароль, що прийде у смс, або зайдіть у вже існуючий «Особистий кабінет клієнта». Далі виберіть послугу “Приймання авто у неробочий час”.
Для цього зазначте:
- дату, коли плануєте візит у ВІДІ Кузовний сервіс;
- реєстраційний номер автомобіля;
- реєстраційний номер евакуатора (якщо є така необхідність).
Після внесення вищезазначених даних в “Особистому кабінеті клієнта” вам надійде мапа маршруту з описом подальших дій.
2. Приїздіть до нас
Коли ви приїдете на територію VIDI, що на Кільцевій дорозі, 56 у с. Софіївська Борщагівка, наша система безпеки перевірить реєстраційний номер вашого авто або евакуатора та автоматично відкриє ворота для в’їзду на територію підприємства.
Розміщені на території інформаційні елементи (пілони) скерують вас / водія евакуатора до спеціального паркувального майданчика.
3. Підтвердить через особистий кабінет клієнта паркування авто або розвантаження евакуатора
Після паркування або розвантаження автомобіля вам необхідно в “Особистому кабінеті клієнта” підтвердити факт розміщення автомобіля на спеціальному паркувального майданчику та прослідувати за вказівниками до поштомату.
Далі, за допомогою особистого кабінету клієнта, відкрийте комірку (номер комірки буде вказано в інтерфейсі сторінки “Особистого кабінету клієнта”), залиште у ній ключі від авто та супутні документи (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу й сервісну книжку) та закрийте її.
Щоб покинути територію ВІДІ Кузовний сервіс – пройдіть за вказівниками до виходу, та за допомогою особистого кабінету клієнта відкрийте калітку.
4. Очікуйте на зворотній зв’язок
У найближчий робочий день консультант-приймальник ВІДІ Кузовний сервіс отримає з поштомату ключі від авто та зателефонує вам, щоб погодити перелік необхідних робіт.
Ось так легко і просто скористатися новою послугою “Приймання авто у неробочий час” у ВІДІ Кузовний сервіс.
*Послуга надається підприємством ВІДІ Кузовний сервіс що знаходиться за адресою: с. Софіївська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, 56.
Вже 21 та 22 листопада Лексус Київ Захід запрошує вас відчути потужність, комфорт та інновації Lexus на власному досвіді.
ДокладнішеЗамовляйте онлайн запасні частини та аксесуари для Вашого автомобіля
ДокладнішеЗапрошуємо Вас на тест-драйв електро новинок від LEXUS у Лексус Київ Захід.
Докладніше