Для обраної конфігурації
Вартість КАСКО: {{ amount.toLocaleString() }} грн *
Бренд:
Оберіть дилера
Модель: , , {{ variation.price.toLocaleString() }} грн
від {{ carItem.priceFrom.toLocaleString() }} гривень*
Комплектацiя
від {{ equipmentItem.priceFrom.toLocaleString() }} гривень*
Модификацiя
{{ varItem.price.toLocaleString() }} грн
Франшиза за ризиком Пошкодження ТЗ:
{{item.title}}:

* - Це приблизний розрахунок для НЕ КРЕДИТНИХ авто. Щоб дізнатися точну вартість КАСКО, натисніть кнопку «Отримати консультацію» для зв'язку з спеціалістами з відшкодування страхування

Модифікація: , {{ variation.price.toLocaleString() }} грн
Комплектацiя
від {{ equipmentItem.priceFrom.toLocaleString() }} грн
Модификацiя
{{ varItem.price.toLocaleString() }} грн
Платіж
Послуга
Державний номерний знак
Бланк свідоцтва
Збір на обов’язкове державне пенсійне страхування
Загальна вартість реєстрації автомобіля
Аксесуари
Детальніше про Lexus RC 300

У 2017 році компанія Лексус представила світу новий дводверний купе серії RC, випуск якого складе гідну конкуренцію німецьким аналогам. Автомобіль частково базується на моделі седану IS, але також і запозичив деякі частини версії GS, при цьому отримавши унікальний кузов, який став нижче, ширше і довше своїх попередників в седанах. Крім звичайного купе, існує також спорт- версія - Lexus RC F.

RC 200t отримав 2 літровий турбодвигун і 8 ступінчасту коробку передач, яка видає потужність в 245 к.с. і 350 н. м крутного моменту. Нововведення двигуна перевірялося в суворому кліматі - в гірських областях висотою понад 3000 метрів і температурою повітря понад 50 градусів, і він гідно пройшов ці випробування. Безсумнівною перевагою також стало те, що, не дивлячись на свою потужність, двигун досить економічний в плані витрати палива.

Версія Lexus RC F це спортивна модель купе RC, яка оснащена розробленим компанією Лексус потужним 5 літровим двигуном з 477 конячками. Розгін від нуля до 100 км дорівнює 4, 5 секундам. Витрата палива дорівнює 10,8 літрів на 100 км. Відмінність від базисного RC в спеціальному аеродинамічному обважуванні і великому антикрилі для поліпшення зчеплення машини з дорогою. Для автомобіля спеціально розроблялися як гальмівні системи і підвіска, так і сам дизайн, спрямований на поліпшення функціоналу всієї машини. Авто отримало ширші шини і нову колірну гамму кузова, використовуючи спеціальну нову методику нанесення кольору покриття. RC F йде в двох комплектаціях - лакшарі і карбон, де в першому йде люк на електроприводі і вставки зі скловолокна в інтер'єрі салону, тоді як карбон - це зроблені з вуглепластика дах, капот і задній спойлер. В інтер'єрі обладнаний 7дюймовий дисплей з сенсором і навігатором, приладова панель зроблена у вигляді спортивного автомобіля LFA, передні крісла обладнані підігрівом, вентиляцією і електрорегулюванням, і багато іншого.

Lexus RC 350 - це спортивне купе для міста. Він має зручний інтер'єр з функціональними задніми місцями і досить об'ємний багажник. Автомобіль RC 350 задньопривідний з 8 ступінчастою коробкою і «шісткою» атмосфер. Його версія спорт отримала повнокероване шасі і 8 циліндричну модифікацію.

Версії RC 350 і RC F розроблялися двома паралельними командами японських інженерів. За ЕрСі відповідав Еічі Кусама, що працює в компанії Тойота з 1983 року, а ЕрСі Ф c вісьмома циліндрами доводив до рівня спортивних гонок Юкіхіко Ягучі, співробітник Тойота з 1977 року. Так як підхід до цих автомобілів був абсолютно різний, хоча технічний базис обох версій здається однаковим, характер кожного - особливий. При цьому обидві версії універсальні в абсолютній плавності ходу. Флагманський RC F отримав різні технології спортивного автомобіля, але не дивлячись на це, він прекрасно пристосований для експлуатації в місті. Це ультрасучасний діхайн і приголомшливе оздоблення салону з високоякісних матеріалів. Це автомобілі для покупця з ідеальним смаком, це гострі відчуття і повний драйв.