RC 200t
Lexus RC 200t - фото

Lexus RC 200t

Вражаюче оформлення, сучасна техніка та неабиякий комфорт разом створюють відчуття справжнього задоволення від їзди
Розгін до 100 км/год
7.5
секунд
Макс. швидкість
230
км/год
Макс. потужність до
245/5800
к.с. при об/хв
Ціна від 1 615 880 грн
Особливості Lexus RC 200t Дізнайтесь про те, що пропонує цей автомобіль
Ціни і комплектації
Отримайте детальну інформацію та порівняйте характеристики
F Sport
RC 200t F Sport Спеццена
від 1 615 880 грн 1 674 120 грн
Параметри автомобіля RC 200t F Sport
Параметри комплектації
Тип двигуна Dual VVT-I
Тип топлива Бензин
Привід Задній
Робочий об'єм (см3) 1,998
Доплата за колір металік, грн 40 124
ABS - антиблокувальна гальмівна система
EBL - сповіщення про екстренне гальмування
TRC - протибуксувальна система
VSC - система курсової стійкості автомобіля
BSM - cистема моніторингу "сліпих" зон
RCTA - cистема сповіщення про наближення автомобілів під час руху заднім ходом
LDA - система попередження з'їзду зі смуги руху з функцією допомоги утримання в смузі
PUH - система активного капоту
TPWS - система попередження про зниження тиску в шинах
VDIM - система інтегрованого управління динамікою
Подушки безпеки: фронтальні водія та переднього пасажира - двоступеневі
Подушки безпеки: для колін водія
Подушки безпеки: бокові для водія та переднього пасажира
Подушки безпеки: захисні шторки передні та задні
Кріплення дитячого крісла ISOFIX
Круїз-контроль
Датчики паркування передні та задні
Система допомоги під час паркування з камерою заднього виду та графічними підказками
Підготовка під з'єднання Bluetooth
Мультифункціональне кермо: підігрів
Мультифункціональне кермо: важелі перемикання передач на кермі
Мультифункціональне кермо: електрорегулювання положення за висотою та глибиною
Мультифункціональне кермо: управління аудіосистемою
Мультифункціональне кермо: управління телефоном
Мультифункціональне кермо: активація функції голосового управління
Передні сидіння: підігрів
Передні сидіння: вентиляція
Передні сидіння: електрорегулювання положення у 8 напрямках
Задні сидіння: з можливістю складання в пропорції 60:40
Функція пам′яті положень: сидіння водія
Функція пам'яті положень: кермової колонки
Функція пам′яті положень: зовнішніх дзеркал заднього виду
Клімат-контроль
Незалежне регулювання температури зон водія та переднього пасажира
Електростатична система регулювання температури
Автоматична рециркуляція повітря
Фільтр з режимом видалення алергенних мікрочастинок з повітря
Кольоровий багатофункціональний дисплей панелі приладів
Кольоровий дисплей 7" EMV із сенсорною системою дистанційного управління Remote Touch
Навігаційна система GPS
Аудіосистема Mark Levinson: радіоприймач, DVD-програвач, 17 динаміків
Роз'єм AUX
Роз'єм USB
DAB - цифрове радіо
Аналоговий годинник Lexus із світлодіодним підсвічуванням
Вставки "Метал клиноподібного орнаменту"
Сидіння: комбінована шкіра
Легкосплавні диски: 18-дюймові 235/45 R18
Тимчасове запасне колесо посилене
Радіаторна решітка F Sport
Логотип F Sport на передніх крилах
Супорти оранжевого кольору
Спортивні передні сидіння
8-дюймова LCD-панель приладів F Sport
Спортивне кермо, оздоблене перфорованою комбінованою шкірою, з логотипом F Sport
Спортивний селектор АКПП, оздоблений перфорованою комбінованою шкірою
Алюмінієві спортивні педалі
Алюмінієві спортивні накладки на пороги дверей
Перемикач режимів їзди: Eco / Normal / Sport / Sport+
Режим руху Snow
AVS - адаптивна система регулювання жорсткості підвіски
HAC - система допомоги старту на підйомі
Задній диференціал підвищеного тертя Torsen LSD
Світлодіодні фари ближнього та дальнього світла
AHB - система автоматичного дальнього світла
Світлодіодні ходові вогні денного світла
Автоматичний коректор кута нахилу передніх фар
Очисники фар
Світлодіодні протитуманні фари
Світлодіодні задні габаритні ліхтарі та стоп-сигнали
Датчик освітлення
Освітлення зони порогів
Електропривод склопідйомників бокових дверей
Склоочисники з датчиком дощу
Підігрів лобового скла в зоні склоочисників
Шумопоглинаюче лобове скло
Теплоізоляційне скло із захистом від ультрафіолетового випромінювання
Скло бокових дверей із водовідштовхувальним покриттям
Дзеркала заднього виду, зовнішні: підігрів
Дзеркала заднього виду, зовнішні: електропривод складання
Дзеркала заднього виду, зовнішні: автоматичне складання
Дзеркала заднього виду, зовнішні: автоматичне затемнення
Дзеркала заднього виду, зовнішні: повторювачі сигналів повороту
Внутрішнє дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням
Особливості RC 200t
Дізнайтесь про те, що пропонує цей автомобіль
БЕЗПЕКА RC 200t: ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛІ
Оснащений системою комплексного керування динамікою автомобіля VDIM і потужними вентильованими дисковими гальмами, новий RC сконструйований таким чином, щоб допомогти вам уникнути небезпеки. Гармонійно доповнюючи ваші водійські навички, система передаварійної безпеки за допомогою міліметрового радара сканує дорожній простір і визначає можливу небезпеку, а в разі необхідності активує гальма і затягує ремені безпеки. Зрештою, якщо уникнути зіткнення неможливо, ви і ваші пасажири надійно захищені надміцним каркасом автомобіля і вісьмома подушками безпеки.
ЕЛЕКТРОННА СИСТЕМА БЕЗКЛЮЧОВОГО ДОСТУПУ SMART ENTRY
Підійдіть до свого RC, навіть не витягаючи ключі з кишені, — і дверні ручки почнуть підсвічуватися, вітаючи вас, а центральний замок відімкне дверцята відразу після того, як ви торкнетеся ручки автомобіля. Вперше в історії автомобілебудування у дверних ручках такого типу не передбачено щілини для ключа.
АКТИВНИЙ КАПОТ (система підняття капота Pop-up Hood)
Особливістю нового RC є активний капот, що пом'якшує удар при зіткненні. Якщо система датчиків, розміщених на передньому бампері, виявляє зіткнення з пішоходом, капот автомобіля автоматично припіднімається для зменшення вірогідності серйозного травмування пішохода, створюючи додатковий простір між кришкою капоту та елементами двигуна.
ВІСІМ ПОДУШОК БЕЗПЕКИ
Окрім надміцного каркаса автомобіля, захист пасажирів забезпечують також вісім подушок безпеки. Водій і передній пасажир захищені двоступеневими передніми подушками безпеки, а також подушками безпеки для захисту колін та бічними подушками. Крім того, бічні шторки безпеки розкриваються суцільним щитом уздовж обох сторін салону. Всі ремені безпеки комплектовані системою попереднього натягнення.
ЗА КЕРМОМ RC 200t: ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛІ
Новий RC пройшов обкатку на трасі Нюрбургринг під керівництвом провідних інженерів Lexus, які раніше брали участь у створенні суперкара LFA, і гарантує незабутні емоції від керування. Коротка колісна база та висока жорсткість шасі, створеного з використанням технологій склеювання та лазерного зварювання забезпечують неймовірну керованість при проходженні поворотів. Багатоважільна задня та двохважільна передня підвіски у поєднанні з аеродинамікою, запозиченою у світі автоспорту, забезпечують найкращий досвід керування.
ДВИГУН ІЗ ТУРБОНАДДУВОМ
Абсолютно новий двигун Lexus із турбонадувом забезпечує автомобілю надзвичайну потужність і максимальний крутний момент. З метою економії інноваційний клапанний механізм з електронною системою зміни фаз газорозподілу дозволяє перемикатися між циклами Отто и Аткінсона. Максимальна потужність двигуна становить 245 к.с. за нормативами DIN, максимальний крутний момент — 350 Нм. Витончена 8-ступінчаста коробка передач може навіть коригувати перемикання передач з урахуванням сили прискорення.
СПОРТИВНА ПОСАДКА ВОДІЯ
Завдяки тому, що місце водія розміщене досить низько, ви відчуєте дорогу під колесами, а також зможете оцінити, як реагує ваш автомобіль на найменші рухи керма.
ВИБІР РЕЖИМУ РУХУ
Продуктивність автомобіля можна регулювати шляхом вибору режиму руху. Режим Eco оптимізує витрату пального та зменшує викиди. Режим Normal — найкращий варіант для щоденних поїздок, це ідеальний баланс між потужністю, економічністю та комфортом. І, нарешті, режим Sport поліпшує відгук трансмісії на натискання педалі акселератора для швидшого прискорення.
У САЛОНІ RC 200t: ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛІ
Насолоджуйтесь комфортом і якістю шкіряних спортивних сидінь, які дадуть вам відчуття єднання з новим особливим Lexus. RC 200t збирають на заводі у м. Тахара, відзначеному багатьма нагородами. Цей автомобіль створений на традиційно найвищому японському рівні якості. Так, наприклад, декоративні вставки з дерева "Шимамоку" виготовляються висококваліфікованими працівниками фортепіанного підрозділу компанії Yamaha. М'яке та приємне на дотик оздоблення, аналоговий годинник і світлодіодне підсвічування додають салону розкішності, а задні сидіння, що складаються у співвідношенні 60:40, роблять це купе ще й практичним.
MARK LEVINSON®
Модель RC обладнана аудіосистемою Mark Levinson® Premium Surround з 17-ма динаміками (835 Вт) і адаптована під акустичні особливості салону. Така система відтворює незрівнянне враження домашнього кінотеатру з 7.1-канальним звуком. При цьому технологія Clari-Fi™ відновлює фрагменти звуку, втрачені при цифровому MP3-стисненні.
МАЙСТЕРНІСТЬ ТАКУМІ
Новий RC випускається майстрами-професіоналами Такумі на нашому заводі у м. Тахара, відзначеному багатьма нагородами. Експерти зі щонайменше 25-річним досвідом роботи здатні виявити навіть найдрібніші дефекти. Ви відчуєте їхню дивовижну майстерність, коли вперше доторкнетеся до алюмінієвих кнопок аудіосистеми або якісно оздоблених шкіряних вставок. Лакофарбове покриття ретельно шліфують вручну мокрим способом до ідеального блиску та гладкості. Перед фінальним тест-драйвом майстри Такумі перевіряють рівну роботу кожного автомобіля у «тихій кімнаті» за допомогою тренованого слуху і чутливого мікрофона, розміщеного у салоні.
НАВІГАЦІЯ LEXUS PREMIUM
Монітор вирізняється яскравою 3D-графікою та широким вибором варіантів відображення карт. Керування 7-дюймовим екраном здійснюється через сенсорну панель або за допомогою голосових команд. Система навіть може згенерувати QR-код для вашого смартфона, вибудувавши маршрут для останнього етапу шляху, який вам необхідно буде пройти пішки.
Video test1
Video test2
lexus-RC 200t-doc
Інформація про Lexus RC 200t
Виберіть інформацію яку хотіли б дізнатись про Lexus RC 200t
Детальніше про Lexus RC 200t

У 2017 році компанія Лексус представила світу новий дводверний купе серії RC, випуск якого складе гідну конкуренцію німецьким аналогам. Автомобіль частково базується на моделі седану IS, але також і запозичив деякі частини версії GS, при цьому отримавши унікальний кузов, який став нижче, ширше і довше своїх попередників в седанах. Крім звичайного купе, існує також спорт- версія – Lexus RC F.

RC 200t отримав 2 літровий турбодвигун і 8 ступінчасту коробку передач, яка видає потужність в 245 к.с. і 350 н. м крутного моменту. Нововведення двигуна перевірялося в суворому кліматі – в гірських областях висотою понад 3000 метрів і температурою повітря понад 50 градусів, і він гідно пройшов ці випробування. Безсумнівною перевагою також стало те, що, не дивлячись на свою потужність, двигун досить економічний в плані витрати палива.

Версія Lexus RC F це спортивна модель купе RC, яка оснащена розробленим компанією Лексус потужним 5 літровим двигуном з 477 конячками. Розгін від нуля до 100 км дорівнює 4, 5 секундам. Витрата палива дорівнює 10,8 літрів на 100 км. Відмінність від базисного RC в спеціальному аеродинамічному обважуванні і великому антикрилі для поліпшення зчеплення машини з дорогою. Для автомобіля спеціально розроблялися як гальмівні системи і підвіска, так і сам дизайн, спрямований на поліпшення функціоналу всієї машини. Авто отримало ширші шини і нову колірну гамму кузова, використовуючи спеціальну нову методику нанесення кольору покриття. RC F йде в двох комплектаціях – лакшарі і карбон, де в першому йде люк на електроприводі і вставки зі скловолокна в інтер'єрі салону, тоді як карбон – це зроблені з вуглепластика дах, капот і задній спойлер. В інтер'єрі обладнаний 7дюймовий дисплей з сенсором і навігатором, приладова панель зроблена у вигляді спортивного автомобіля LFA, передні крісла обладнані підігрівом, вентиляцією і електрорегулюванням, і багато іншого.

Lexus RC 350 – це спортивне купе для міста. Він має зручний інтер'єр з функціональними задніми місцями і досить об'ємний багажник. Автомобіль RC 350 задньопривідний з 8 ступінчастою коробкою і «шісткою» атмосфер. Його версія спорт отримала повнокероване шасі і 8 циліндричну модифікацію.

Версії RC 350 і RC F розроблялися двома паралельними командами японських інженерів. За ЕрСі відповідав Еічі Кусама, що працює в компанії Тойота з 1983 року, а ЕрСі Ф c вісьмома циліндрами доводив до рівня спортивних гонок Юкіхіко Ягучі, співробітник Тойота з 1977 року. Так як підхід до цих автомобілів був абсолютно різний, хоча технічний базис обох версій здається однаковим, характер кожного – особливий. При цьому обидві версії універсальні в абсолютній плавності ходу. Флагманський RC F отримав різні технології спортивного автомобіля, але не дивлячись на це, він прекрасно пристосований для експлуатації в місті. Це ультрасучасний діхайн і приголомшливе оздоблення салону з високоякісних матеріалів. Це автомобілі для покупця з ідеальним смаком, це гострі відчуття і повний драйв.